niedziela, 14 sierpnia 2011

Recenzja Glinki Marokańskiej


Słowa Producenta Glinki Marokańskiej :

Glinka Marokańska Synesis to doskonała glinka mineralna, która wykazuje działanie silnie oczyszczające i wygładzające. Glinka działa niezwykle aktywnie, ponieważ zawiera idealnie skomponowane składniki pochodzenia wulkanicznego, takie jak: krzemionka, kationy sodu, magnezu, potasu i wapnia.

Glinkę Marokańską polecamy przede wszystkim do cery mieszanej, tłustej oraz trądzikowej, ponieważ doskonale usuwa sebum z powierzchni skóry, przy czym nie powoduje uczucia wysuszenia i podrażnienia. Skóra jest wyjątkowo oczyszczona, wygładzona, matowa, a cera wygląda zdrowo. Maska jest doskonała zarówno dla młodych Klientek, które mają problemy z przetłuszczającą się cerą i skłonnością do wyprysków, jak i dla dojrzałych Pań, które szukają efektu liftingu. Glinkę Marokańską stosujemy w formie maski na twarz. Mieszamy ją w proporcji 1:1 z wodą lub połączoną z kilkoma kroplami Olejku do masażu twarzy, dekoltu i biustu Synesis z 8 aktywnymi składnikami.Glinka Marokańska Synesis stanowi także doskonałą alternatywę dla demakijażu mleczkiem. Można nią także wykonać wyjątkowo delikatny, a jednocześnie skuteczny peeling.


Moje Odczucia :

Stosowałam glinkę marokańską przez około 3 tygodnie. Glinka pomogła mi pozbyć się silnych
zaczerwienień na skórze mojej twarzy oraz wysuszyła moja pryszcze i krosty w okolicach
oczu i nosa. Idealnie zmatowiła moją skórę i zarazem nawilżyła.
Cera stała się normalna. Zwykle miałam problem z przetłuszczeniem skóry w strefie T,
a przesuszeniem na policzkach czy na podbródku. Problemy te zniknęły odkąd 
zaczęłam stosować glinkę. Minusy jakie ma to zdecydowanie aplikacja i zmywanie jej
z buzi. Niestety tak mocno zasycha, że nie łatwo zdziera ją się z twarzy.


Pozdrawiam CandyMakeup

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz